diumenge, 1 de maig del 2011

Benvinguts!!

Sense saber massa bé per on començar el blog, al final m'he decidit per fer una presentació. Poc original però molt efectiva en quant la creativitat falla.
Ja fa un temps que he "descobert" el mon dels blogs, twitter, youtube i altres. A mí sempre m'ha agradat informar-me i aprendre sobre tot el que he pogut tenir al meu abast i se'm va passar pel cap: perquè no compartir tota aquesta informació amb els altres? I aquí em teniu, intentant ordenar les meves idees per a crear una atmosfera el més entenedora possible per tot aquell que se'n volgui "aprofitar".
Aquest blog es crea en un inici per la necessitat de voler compartir informació. Un cop assumit aquest fet havia de passar al següent pas que seria començar a escriure. I aquí em va sorgir un dubte, quin idioma utilitzar? He de dir que ho vaig tenir força clar i em vaig decidir (com podeu veure) per un idioma digue'm-ne poc usual, o més ben dit poc escollit en el mon d'internet. Jo així ho he fet perque és l'idioma amb el qual penso i em comunico amb els meus i no veig perquè (avui en dia tenint la facilitat dels traductors) me'n hauria d'estar.
Però deixant tot això de banda, us preguntareu, però de què ens vol parlar? Quines temàtiques podem trobar aquí? La resposta és una mica de tot, ja que durant molt de temps li vaig estar donant voltes per reduir-ho a una sola temàtica, però se'm va fer dificil haver de descartar-ne i quedar-me només amb un sol fil. Així que finalment he preferit fer un blog que englobi diversos aspectes com poden ser el maquillatge, la gastronomia, el cinema, els viatges...
Així doncs, espero que aquest blog us agradi i en pogueu treure tot el suc possible. Molts petons i fins la propera!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada